سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه می آییم؛

جعفری دولت‌آبادی: امسال، راهپیمایی 22 بهمن حساسیت ویژه‌‎ای دارد/ همه باید دین خود را به اسلام ادا کنیم

دادستان تهران گفت: راهپیمایی امسال در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی حساسی برگزار خواهد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شرایط برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن امسال، گفت: باید به طور جدی‌تر و قوی‌تر به حضور امسال مردم نگاه کرد.

وی افزود: شما ببینید ایران اسلامی در وضعیت حساس تاریخی قرار دارد و مواجه با بسیاری از کج‌فهمی‌ها و تفکران افراطی است. اخیراً رییس جمهور آمریکا زبان به گستاخی گشوده و خود را در حد و اندازه اظهار نظر در مورد ایران دانسته است اما باید به او ثابت شود که کمترین خللی در اراده مردم ایران اسلامی نسبت به آرمان ها و ارزش هایی که برای آن ها انقلاب کرده و خون داده است ایجاد نشده است.

دادستان تهران اضافه کرد: اظهارات رییس جمهور آمریکا و همکیشان و همفکرانش البته برای ملت و کشور ما تازگی ندارد و آن‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زبان به رجزخوانی باز کرده‌اند اما این اظهارات را نباید جدی گرفت.

جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: امسال مردم ایران اسلامی با انسجام بیشتر و با مشت محکم‌تر در صحنه حضور خواهند داشت و جواب محکمی به تهدیدها خواهند داد. به نظر می رسد با توجه به شرایط حساس کنونی راهپیمایی امسال رنگ و بو و حساسیت خاص و ویژه ای  دارد و در این وضعیت، این ما هستیم که باید دین خود را به اسلام و نظام و ولایت ادا کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.