سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس در تبریز

همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: «همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس» به مناسبت یوا الله 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران در روز 22 بهمن برگزار می‌شود.
نیک رزم با اعلام این خبر گفت: همزمان با روز 22 بهمن و مراسم راهپیمایی حماسی مردم تبریز همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس برگزار می شود.
وی ادامه داد: همایش 22 عکاس به همت سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر تبریز و با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز و حوره هنری استان برگزار می شود.
نیک رزم همچنین خاطر نشان کرد: همایش 22 عکاس نیز توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی در مسیرهای راهپیمایی شکوهمند مردم تبریز برگزار خواهد شد.
وی اضافه نمود: همایش عکاسی حماسه حضور همچون سالهای گذشته با حضور هنرمندان و عکاسان مرتبط با حوزه هنری استان برگزار می شود و هنرمندان حماسه 22 بهمن را ثبت و ضبط می کنند.
نیک رزم اظهار کرد: در همایش 22 نقاش، 22 عکاس، نقاشان زوایای مختلف انقلاب اسلامی را در موضوع انقلاب نقاشی می کنند و در کنار آن 22 عکاس نیز لحظات راهپیمایی مردم شهیدپرور تبریز را ثبت خواهند کرد.
 وی ادامه داد: همایش نقاشی در محوطه عمارت شهرداری تبریز واقع در میدان ساعت از ساعت 9 الی 12 برگزار می شود.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.