سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آمادگی شیراز برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

شیراز برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سعیدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در جلسه هماهنگی با رؤسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: در شهرستان شیراز تعداد 771 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 761 شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

سعیدی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، ستاد انتخابات شهرستان شیراز آمادگی کامل به منظور برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی را دارد. 

وی ادامه داد: با توجه به الزامی بودن ارائه گواهی، نداشتن سو پیشینه به عنوان یکی از مدارک اصلی در شرایط ثبت نام کنندگان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کسانی که قصد کاندید شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند برای دریافت معرفی نامه ستاد انتخابات فرمانداری شیراز مراجعه کنند.
 
سعیدی افزود: ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شیراز و شوراهای روستا و عشایری در بخشداری های تابعه انجام می شود و متقاضیان ثبت نام می توانند با مراجعه به وب سایت فرمانداری شیراز از قوانین و آئین نامه های مربوط به انتخابات و شرایط مورد نیاز و اطلاعیه های ستاد انتخابات آگاهی کسب کنند. 

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.