سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلمان در چند ماه آینده به 435 هزار پرونده پناهجویان رسیدگی می‌کند

رئیس جدید اداره مهاجرت آلمان گفت این نهاد قصد دارد طی چند ماه آینده، 435 هزار پرونده را بررسی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، "یوتا کوردت" – رئیس جدید اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان -- اعلام کرد این نهاد، رسیدگی به 435 هزار پرونده پناهجویان را در ماه‌های آینده در دستور کار دارد.

وی در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی اعلام کرد اولویت‌های اصلی وی، تسریع روند بررسی به پرونده‌های پناهجویان، ادغام آن‌ها در جامعه آلمان و سرعت دادن به اخراج پناهجویانی است که پرونده‌های آن‌ها به تایید نمی‌رسد.

وی گفت: "در سال جاری میلادی ما 435 هزار پرونده دریافت کردیم و قصد داریم تا آخر بهار، روند بررسی آن‌ها را به پایان برسانیم."

کوردت همچنین به این روزنامه گفت آژانس مهاجرت آلمان در سال 2017، 40 میلیون یورو بودجه اضافی برای انجام این اقدامات دریافت کرده است.

از آغاز سال 2015، بیش از یک میلیون نفر از خاورمیانه و آفریقا به آلمان مهاجرت کرده اند. این مسئله، موجب بروز نگرانی‌های امنیتی شده است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مسئله مهاجرت در انتخابات ماه سپتامبر آلمان، سرنوشت‌ساز خواهد بود.

کوردت در مصاحبه دیگری گفت مقامات محلی باید برای پیگیری بهتر هویت و جلوگیری از درخواست پناهندگی مجدد پناهجویان، اثر انگشت آن‌ها را ثبت کنند.

در حال حاضر، پلیس از مهاجرانی که بدون گذرنامه معتبر از مرز آلمان عبور می‌کنند، اثر انگشت دریافت می‌کند. اثر انگشت پناهجویان بار دیگر در مرکز مهاجران و برای بار سوم در هنگام درخواست پناهندگی ثبت می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.