سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پاسخ به یاوه گویان با حضور پر صلابت در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از مردم غیور زنجان دعوت کرد با حضور عظیم و با صلابت خود در یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی های آمریکا و استکبار جهانی بدهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: مردم غیور شور و شعور حسینی استان زنجان همگام با مردم ایران اسلامی با تنفر و انزجار ار آمریکای بد عهد و جنایتکار و اسرائیل کودک کش، با آگاهی و بصیرت در خیابان ها حاضر خواهند شد.

حسینی با بیان اینکه انقلابی بودن و ولایتمدار بودن از گزینه های روی میز این مردم است گفت: با حضور پر شور و هم گام خود به جهانیان نشان خواهند داد نه تنها از تهدیدات رئیس جمهور تازه به دوران رسیده فاسد هراسی ندارند، بلکه با حضور عظیم و با صلابت خود در یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به آمریکا و استکبار جهانی خواهند داد، و از مسلمانان مظلوم و ستمدیده جهان به ویژه مردم یمن در مقابل حملات ددمنشانه آل سعود اعلام حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایش بیداری و هوشیاری ملت بصیر و انقلابی است افزود: امسال بیش از پیش مردم با حضور با شکوه و با صلابت خود به جهانیان نشان می دهند که توطئه های علیه این کشور را با قدم های محکم خود خنثی خواهند کرد.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.