سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

مقاوم سازی 72 هزار مسکن روستایی در آذربایجان غربی

در اجرای طرح مقاوم سازی مساکن ساخت 72 هزار مسکن روستایی در روستاهای آذربایجان غربی شروع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از 50 مسکن روستایی در شهرستان شوط با اعلام این خبر افزود:از این تعداد 69هزار واحد از آنها با استفاده از تسهیلات بانکی باکارمزد4درصد وبازپرداخت 15ساله مورد بهره برداری روستائیان عزیز قرارگرفته است.

محمود بدلی با اشاره به اینکه، توسط این نهاد، هر سال پروژه های عمرانی متنوعی در روستاها وشهرها، به بهره برداری می رسند، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بهسازی مساکن روستائی، شاهد دگرگونی در چهره روستاها به محیط شاداب و سرزنده هستیم و از اینکه بافتهای فرسوده و بی دوام، بهسازی می شوند، ما بیش از همه خوشحال می شویم چرا که قبل و بعد از ساخت، این خانه ها را مشاهده کردیم.

مهندس عین الله شریف پور نماینده مردم شهرستانهای چالدران، ماكو، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم بیان داشت: سازمانهای خدمات رسان بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عمران روستاها با تمام توان در تلاش هستند، بویژه مدیریت و کارکنان بنیاد مسکن استان در راستای تأمین مسکن روستائیان عزیز، اجرای طرح هادی و... بیش از پیش تلاش می نمایند که قابل تحسین است، و ما نیز با تمام توان در خدمت به مردم و حمایت از این نهادهای خدمات رسان تلاش خواهیم نمود.

میر حیدر طالب زاده مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوط،  نیز گفت: در سطح روستاهای این شهرستان2600 واحد شروع شده که2300 واحد از آنها مورد بهره برداری قرارگرفته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.