سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ۷۶ نقطه استان فارس

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ۷۶ نقطه استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‎الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان فارس راس ساعت ۱۰ صبح آغاز و راهپیمایی در ۷۶ نقطه از استان فارس برگزار و همه راهپیمایی‎ها به مصلای نماز جمعه ختم می‎شود.

رضایی افزود: شعار امسال راهپیمایی 22 بهمن همدلی است و مردم با وجود سختی‎هایی زندگی همچنان به ادامه حیات نظام اسلامی می‎اندیشند و  در راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوه دارند.

وی ادامه داد: تجربه سال‎های گذشته از ابتدای انقلاب تاکنون نشان داده که مردم حضوری باشکوه از خود به یادگار می‎گذارند و بقای نظام را فدای کمبودها و مشکلات نمی‎کنند.

رضایی با اشاره به اینکه راهپیمایی در استان همزمان با کشور ساعت 10 آغاز می‎شود، بیان کرد: در 76 نقطه از استان فارس راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‎شود.

وی از برپایی ایستگاه‎های استراحت و غرفه‎های فرهنگی در مسیر راهپیمایی خبر داد و تصریح کرد: در مسیر راهپیمایی برای سالمندان ایستگاه‎های استراحت در نظر گرفته شده و غرفه‎های فرهنگی هم مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‎کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: 3 مسیر در شهر شیراز در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: 2 مسیر فرعی و یک مسیر اصلی برای راهپیمایی در شیراز انتخاب شده که مسیر شماره 1 شامل میدان شهدا، بولوار کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهار راه پانزده خرداد، مسیر شماره 2 شامل میدان آزادی، خیابان آزادی و چهار راه پانزده خرداد و مسیر اصلی شامل چهار راه 15 خرداد، چهار راه خیرات، چهار راه پیروزی و حرم مطهر شاهچراغ می‎شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.