سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری نخستین طرح استعدایابی ژیمناستیک

‌رییس هیات ژیمناستیک استان‌ خوزستان از افتتاح نخستین جشنواره بزرگ سطح‌بندی ژیمناستیک پسران استان (طرح استعدادیابی) ساعت 9 صبح فردا در خانه ژیمناستیک اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقداد قلندر پور، ‌رییس هیات ژیمناستیک استان‌ اظهار کرد:‌ این جشنواره با هدف استعدادیابی و گرامی‎داشت دهه مبارک فجر و یادواره مرحوم عبدالامیر مولوی‎نیا، روز پنج‌شنبه (21 بهمن ماه) به میزبانی خانه ژیمناستیک اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ حدود 400 ژیمناست از 13 شهرستان در این جشنواره حضور خواهند داشت که از آن‎ها تست‌هایی در سطح یک، دو و سه به عمل می‎آید و طی این سطح‌بندی طرح استعدادیابی نیز انجام می شود.

قلندر پور با تاکید بر این‎که هدف جشنواره در وهله اول استعدادیابی است، عنوان کرد:‌ ناظران و کارشناسانی در این جشنواره حضور خواهند داشت که ژیمناست‌های نخبه و مستعد قهرمانی را شناسایی خواهند کرد تا به یاری خدا از این ورزشکاران در آینده در بُعد قهرمانی استفاده کنیم.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان خاطرنشان کرد: ‌این جشنواره قرار بود به صورت مختلط برگزار شود و دختران زیر 9 سال نیز در آن حضور داشته باشند اما به دلیل یک سری ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمد متاسفانه میسر نشد. باوجود این،‌ قصد داریم در آینده‌ای نزدیک جشنواره‎ای را نیز برای بانوان برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: ما در قالب هیات جدید در اولین گام پس از روی کار آمدن، ‌اقدام به برگزاری چنین جشنواره بزرگی کرده‎ایم و قطعا با برنامه‎ریزی‎هایی که انجام خواهیم داد، برگزاری جشنواره‌هایی از این قبیل را در دستورکار قرار خواهیم داد.

قلندر پور گفت:‌ در این جشنواره از تمام پیشکسوتان ژیمناستیک 30 سال گذشته استان دعوت کرده‎ایم و تجلیل از آن‎ها را نیز در برنامه داریم، ضمن این‎که تمام مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی به همراه یکسری مسوولان استانی در این جشنواره بزرگ حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.