سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی جام جهانی تأثیری روی عملکرد کشتی گیران نداشت:

حسن یزدانی:قهرمانی در ایران دلچسب تر است

قهرمان وزن 74 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد المپیک ریو گفت:به هیچ عنوان فکر ملی پوشان برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد درگیر مسائل غیر فنی نبوده و نیست.

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:طی چند مرحله اردوهای آماده سازی زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را پست سر گذاشتم و هم اکنون با یک آمادگی تقریباً خوب آماده حضور در رقابت های جام جهانی هستم.
وی درخصوص مصدومیتی که در اردوی تیم ملی  با آن مواجه شد گفت:هفته گذشته در حین تمرین مقابل پیمان یاراحمدی از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شدم که پس از یخ درمانی بهبودی لازم حاصل شد و در حال حاضر خوشبختانه با هیچ مشکلی مواجه نیستم.
نایب قهرمان جهان درباره این سوال که تا چه اندازه حواشی بوجود آمده پیرامون رقابت های جام جهانی بر عملکرد فنی او و سایر ملی پوشان تأثیر گذار بوده است اظهار داشت:وظیفه من و سایر بچه ها کشتی گرفتن است و ما اصلاً به غیر مسائل فنی به چیز دیگری فکر نمی کنیم به همین منظور هم در این مدت طبق برنامه ای که داشتیم با جدیت تمرینات را دنبال می کردیمرتا باردیگر بتوانیم در جام جهانی به مقام قهرمانی برسیم.
یزدانی درمورد اینکه اگر میزبانیِ جام جهانی از کشورما گرفته می شد ایران بازهم شانس قهرمانی داشت گفت:همه اعضای تیم از کادر فنی تا کشتی گیران عزم خود را برای ششمین عنوان قهرمانی متوالی جزم کرده بودیم و به طور حتم هر کجای دنیا هم این رقابت ها برگزار می شد ذره ای از انگیزه بچه ها برای رسیدن به این موفقیت کم نمی شد اما قهرمانی در ایران و به خصوص در میان تماشاگران کشتی دوست کرمانشاهایی بسیار دلچسب تر است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.