سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آغاز نصب مجسمه ابن سکیت در شادگان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شادگان از آغاز عملیات نصب مجسمه ابن سکیت دورقی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ولید آلبوناصر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شادگان گفت: از ابتدای هفته با حضور طراح و سازنده‌ این مجسمه در شادگان، عملیات آماده‌سازی پایه‌ها و نصب مجسمه ابن سکیت در میدانی به همین نام آغاز شده است و انتظار می‌رود عملیات نصب مجسمه‌ی این دانشمند به نام شادگانی تا پایان هفته به پایان برسد.

آلبوناصر در توضیح تاخیر چهار ساله در نصب این مجسمه افزود: مجموعه‌ای از رخدادهای ناخواسته تاکنون مانع از اتمام این پروژه‌ی چهارساله شده است.

وی گفت: سفارش طراحی و ساخت مجسمه ابن سکیت در زمان فعالیت شورای شهر سوم شادگان و توسط شهردار فقید این شهر مرحوم توفیق آلبوناصر در سال ۱۳۹۱ ارائه شده است که پس از درگذشت وی و تغییر و تحولاتی که در شهرداری و شورای شهر شادگان به وقوع پیوست؛ اجرای این پروژه نیز به تاخیر افتاد.

رئیس شورای شهرستان شادگان با تشکر از تلاش‌های شهرداری شادگان در پیگیری و اجرای این پروژه فرهنگی ادامه داد: با حمایت‌های شورای شهر و پیگیری‌های شهرداری شادگان، همانگونه که پیشتر وعده داده بودیم؛ اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال برای تکمیل و نصب این مجسمه اختصاص یافت که پس از تامین این اعتبار، سازنده‌مجسمه از آغاز هفته دست به کار نصب آن در میدان ابن سکیت شده است.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.