سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

جذب فرصت‌های داخلی و خارجی با وجود مدیران لایق

معاون اول رئیس جمهورگفت: محیطی آرام برای تولیدکنندگان و جذب فرصت‌های داخلی و خارجی با وجود مدیران لایق باید در عرصه بین‌المللی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: همت و پایمردی ملت سرفراز ایران در نقطه مهمی از تاریخ برای دنیا راه جدید را باز کرد، در روزهایی که ملت ایران با مظلومیت پیش می رفت، رهنمودها و رهبری های امام راحل موفقیت بزرگ تاریخی را برای ملت رقم زد.

وی با اشاره به فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر ضد کشور افزود: به فضل الهی، ملت از این همه فشار بیرون خواهد آمد و راه پیشرفت و توسعه را طی خواهد کرد .

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: یکی از مشکلات جدی روبه‌روی ما مسائل و مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان است؛ وظیفه ما ایجاب می‌کند که فضایی را به وجود آوریم که تولید و رونق را توسعه دهیم و این امر نیازمند انسجام و پشتیبانی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

جهانگیری ادامه داد: با همفکری در چارچوب نظام، با استفاده از گرایش‌های مختلف موجود در کشور و فضایی که دولت ایجاد کرده است، محیطی آرام برای تولیدکنندگان و جذب فرصت‌های داخلی و خارجی با وجود مدیران لایق باید در عرصه بین‌المللی به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: کار دولت ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت جهت بخش خصوصی است، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نسبت به اقدام و عمل، اولویت‌های دستگاه‌های مختلف مشخص شد.

جهانگیری بیان داشت: توسط وزارت نیرو کار بزرگی در ساخت نیروگاه صورت گرفت و با توجه به تعهد تولید 10 هزار مگابایت و 8 هزار مگابایت آن محقق شد و این کار یک حرکت بزرگ جهادی بوده است.

وی با بیان اینکه نیروگاه بهبهان توسط فرزندان ایرانی ساخته شد و متعلق به کشور است گفت: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشور ظرفیت‌های خوبی را ایجاد کرده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه در صنعت برق کشور همسایه به بزرگترین صادرکننده تبدیل شده‌ایم عنوان کرد: با توجه به اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس برخی وقت‌ها غفلت می‌کنند و با تحریک آمریکا دست به اقداماتی می‌زنند؛ ما علاقه‌مندارتباط و هم‌فکری به آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ایران امروز به برکت کشاورزی خوزستان چشم دارد اضافه کرد: امیدواریم خوزستان یک جهش بزرگ که در این بخش کشور داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.