سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رونمایی از دو کتاب در دهه فجر

آئین رونمایی از دو کتاب در دهه فجر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آئین رونمایی از مجموعه های شعر «شبی بدون تو و ساعتی که زنگ نمی‌زند»، «چهارشنبه‌های دلتنگی» همزمان با ایام‌ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:حوزه هنری کرمانشاه به زودی شاهد تولیدات بسیار ارزشمندی درحیطه ادبیات تاریخ شفاهی خواهد بود.

عباس سروری تصریح کرد: کتاب های پناهگاه بی پناه، عروس های جنگ، مجموعه هفتصد صفحه ای خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه و چند کتاب دیگر در حوزه شعر، دفاع مقدس و ادبیات انقلاب اسلامی که در دست بررسی و جمع آوری است از جمله تولیدات حوزه هنری کرمانساه هستند که به زودی به افتخارات ادبی استان اضافه خواهند شد.

وی افزود: کتاب " پناهگاه بی پناه" که روایتی از مظلومیت مردم پناه برده به پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و بمباران این پناهگاه است اثری دیگر از نویسنده توانمند استان مهناز فتاحی است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و در روز دوم اسفند ماه امسال در محل وقوع این واقعه رونمایی می شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: کتاب دفاع مقدسی "عروس های جنگ" نیز روز بیستم بهمن و به مناسبت دهه مبارک فجر در محل حوزه هنری کرمانشاه رونمایی خواهد شد.

"چهار شنبه های دلتنگی" اثر امین شیرزادی و "شبی بدون تو و ساعتی که زنگ نمیزند" اثر اصغر عظیمی مهر هفتمین و هشتمین کتاب هایی بودند که امسال با همت حوزه هنری استان رونمایی شدند.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.