سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی 99 ماده از لایحه قانون جامع انتخابات در دولت

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: تاکنون 99 ماده از 170 ماده لایحه قانون جامع انتخابات در کمیسیون سیاسی- دفاعی دولت بررسی شده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ لایحه قانون جامع انتخابات جمهوری اسلامی ایران دارای 170 ماده است.

حسینعلی امیری روز سه شنبه در بدو ورود به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تلاش مجموعه دولت و وزارت کشور این است که کار بررسی این لایحه در اسرع وقت در کمیسیون مربوطه نهایی شود.

وی یادآور شد: تلاش می شود که پیش نویس لایحه قانون جامع تا پیش از انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بررسی نهایی و به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد : البته لایحه قانون جامع انتخابات از قبل تهیه شده بود اما با ابلاغ سیاست‌های کلی رهبر فرزانه انقلاب در مورد انتخابات، دوباره دولت و مجموعه وزارت کشور در حال انطباق مواد آن با سیاست‌های ابلاغی رهبری هستند.

امیری ابراز داشت : هم اینک یکی از اولویت‌های مهم دولت بررسی نهایی لایحه قانون جامع انتخابات است و نشست های فشرده و هفتگی در این راستا در کمیسیون سیاسی - دفاعی دولت ادامه دارد.

وی تعامل دولت با مجلس را در شرایط کنونی مثبت دانست و گفت که تاکید و راهبرد دولت تدبیر و امید همواره ارتباط خوب و تعاملی با سایر قوا به ‌ویژه مجلس شورای اسلامی بوده است.

امیری گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات کشور با همکاری و تعامل میان قوا قابل‌حل است.

 زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، 22 الی 26 فروردین 96 اعلام شده است.

 انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.