سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

استقبال مردم کرمانشاه از جشنواره فیلم فجر

رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از بازدید 1700 نفر از فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بازدید 1700 نفر از فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.

نادر حیدریان با اشاره به شروع جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه از 14 بهمن ماه، گفت: چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاهاز14بهمنماهشروعشده و تا 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حیدریان افزود: در این دوره جشنواره 16 فیلم در کرمانشاه و در دو سینمای آزادی و فرهنگ اکران می‌شود.با گذشت چهار روز از برگزاری این جشنواره در کرمانشاه 1700 نفر از فیلم‌های آن دیدن کردند.

حیدریان با اشاره به تقسیم شدن اکران فیلم‌ها در دو سینما و از طرفی قیمت بالای بلیت‌های جشنواره، گفت: با توجه به این شرایط انتظار این میزان استقبال را هم نداشتیم.

وی با اشاره به پیش فروش اینترنتی فیلم‌های جشنواره بصورت بسته‌های هشت تایی به قیمت 64 هزار تومان یک هفته پیش از شروع جشنواره، گفت: در حال حاضر تنها تک فروشی بلیت در گیشه سینما به قیمت 10 هزار تومان انجام می‌شود.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.