سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه ای

نخستین دوره تخصصی سواد رسانه ای ویژه فعالان فضای مجازی در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: این دوره با حضور 200 نفر از خواهران و برادران فعال در فضای مجازی مدارس علمیه خراسانامروز در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور افزود:دوره مقدماتی این دوره با سه موضوع سوادرسانه و تكنیك های اقناع مخاطب، شبكه های اجتماعی فرصت ها، تهدیدها و راه كارها، جریان شناسی رسانه های رقیب در حال و آینده برگزار می شود.

وی با بیان اینكه از هر مدرسه یك شركت كننده در دوره حضور خواهد داشت، گفت: مدیران مدارس كه آشنایی با فضای مجازی دارند، در درجه بعد مسئولان فرهنگی تبلیغی مدارس و در مرحله آخر استاد و یا طلبه فعال فضای مجازی از هر مدرسه، مخاطبان شركت در این كارگاه های تخصصی هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: دكتر حسین كیا، منصور ساعی و سید بشیر حسینی، هدایت این كارگاه ها را برعهده خواهند داشت.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور افزود:در ادامه این آموزش ها، دوره های تخصصی تكمیلی با موضوعات سینمای دینی و مباحث تخصصی تبلیغ در ماهواره، تا اواخر اسفندماه 95 به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.