سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهباززاده در تیررس زردپوشان اصفهانی

سجاد شهباززاده برای تقویت خط حمله سپاهان جزو گزینه های خرید این تیم به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زرد پوشان اصفهانی بعد از جذب سرور جپاروف می توانند دو بازیکن آزاد دیگر هم به خدمت بگیرند. 

تیمهای فوتبال استقلال و تراکتورسازی به علت محرومیت از نقل و انتقالات اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود از جمله روزبه چشمی و سجاد شهباززاده را ندارند. بر این اساس زرد پوشان اصفهانی از این فرصت طلایی قصد دارند استفاده کنند و این دو بازیکن به خدمت بگیرند تا نقاط ضعف خود را در خطوط هافبک دفاعی و حمله رفع کنند. 

مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان ضمن تایید این موضوع گفت: روزبه چشمی و سجاد شهباززاده مدنظر ویسی هستند و وی خواستار جذب هر دو بازیکن شده است و مسئولان باشگاه هم تلاش می کنند تا هر دو بازیکن به خدمت بگیرند و اگر در جذب هر دو بازیکن ناموفق بودند حداقل با یکی از این دو نفر قرارداد ببندند. 

وی درباره اینکه شکوری هم در لیست این تیم قرار دارد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و تلاش مسئولان برای جذب بازیکنان مدنظر ویسی هنوز ادامه دارد. 

سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: مذاکرات خوبی با روزبه چشمی صورت گرفته است و اگر این بازیکن با استقلال به توافق نرسد با تیم ما قرارداد می بندد. 

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.