سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توليت آستان قدس در جمع خبرنگاران:

متاسفانه هنوز برخي مديران به اين باور نرسيده اند كه نبايد به دستان دشمنان نگاه كنند

رئيسي گفت: در بعضي حوزه ها در مديريت جهادي كارهاي خوبي انجام شده و در بعضي حوزه ها اما متاسفانه هنوز برخي مديران به اين باور نرسيده اند كه نبايد به دستان دشمنان نگاه كنند.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي در حاشيه همايش مديريت جهادي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلوي چشمان ما، دشمنان مي گوينددر سوريه اشتباه كردند.

وي با تاكيد بر تكيه بر توانمندي جوانان و فرهيختگان كشور، اظهار كرد: گره گشايي از اقتصاد كشور و آسيب هاي اجتماعي كه هم رنج مي برند، با مديريت جهادي ممكن است.

توليت آستان قدس، جمهوري اسلامي را نسخه موفقي پيش روي جوانان عالم دانست و تصريح كرد: گزاف نيست اگر بگوييم مدعي رقم زدن تمدن اسلامي و مدنيتي به نام دين در آينده نزديك هستيم.

رئيسي درباره اينكه عملكرد مديريت جهادي تا چه حد موفق بوده، گفت: در بعضي حوزه ها در مديريت جهادي كارهاي خوبي انجام شده و در بعضي حوزه ها اما متاسفانه هنوز برخي مديران به اين باور نرسيده اند كه نبايد به دستان دشمنان نگاه كنند.

وي ادامه داد: البته بعد از قضاياي اخير و پيمان شكني دشمنان، كشور به اين اجماع و تكيه بر نيروهاي جهادي داخلي رسيده است.

رئيسي با استناد به سخنان مقام معظم رهبري مبني براينكه چشم اميد به آنان نداشته باشيد، تصريح كرد: امروز همه به حقانيت سخنان رهبري در عمل پي بردند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.