سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری یادواره ۱۶ شهید والامقام روستای رونج تربت‌جام

یادواره ۱۶ شهید والامقام روستای رونج تربت‌جام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این محفل معنوی که با حضور امامان جمعه و جماعات، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و همرزمان شهدا و قشرهای مختلف مردم روستاهای بالاجام برگزار شد سید مصطفی میر شجاع گفت: امروز خوشبختانه به برکت خون شهیدان و ولایتمداری مردم قهرمان ایران ، آمریکا از ترس تا مرزهای خود عقب نشسته است.

آزاده و یادگار دفاع مقدس افزود: دشمن در حال مذاکره تهدید می کرد و بدانید اگر ایران در جهان قدرت نظامی نداشت نمی توانست صحبت کند امروز برای مذاکره باید قدرتمند باشیم.

او بیان داشت: شهدا شاگرد اول‌ های مکتب اسلام و قرآن هستند و برای ولایت تا پای جان ایستادند و امروز بزرگداشت شهیدان یک فریضه است.

میر شجاع تصریح کرد: وحدت، اقتدار، اعتلای نظام اسلامی و رمز موفقیت حاصل خون شهیدان است و از هر گلویی که ندای تفرقه بلند شود بدنبال ضربه زدن به انقلاب است.

او اظهار کرد: اساس وحدت شعار لا اله الله است و همین عبارت باعث ایثارگری های شهدا شده است و بنای انقلاب براساس ترجمان این شعار است.

آزاده و یادگار دفاع مقدس یاد آور شد: تمام دشمنی با جمهوری اسلامی بخاطر ماهیت دینی و افکار پایبند بر آن است و به دنیا نشان دادیم به تکیه بر خداوند می شود بدون حمایت قدرت های بزرگ و بخصوص آمریکا زندگی کنیم.

میر شجاع خاطرنشان کرد: ملت ایران با هیچ ملتی مشکل ندارد دعوای ما با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به خاطر خوی فرعونی و کشتار مظومان است و بخاطر همین نمی توانیم با مستکبرین پیمان ببندیم.

او در پایان با اشاره به سه ویژگی شهدا به نسل جوان توصیه کرد: مؤدب بودن، احترام به والدین و اقامه نماز اول وقت سه ویژگی شهدا بودند و جوانان با تأسی از راه و رسم شهیدان در مقابله با جنگ نرم دشمن در منزل باید مدافع حریم خود و جامعه باشند.

انتهای پیام// س ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.