سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افتتاح 11 طرح صنعتی در جیرفت

به مناسبت دهه مبارک فجر 11 طرح صنعتی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی در جیرفت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، این طرح ها شامل کارخانه تولید انواع قیر با ظرفیت 51هزار تن در سال و سرمایه گذاری 47 میلیارد ریالی بخش خصوصی که برای 30 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرد.

همچنین کارخانه تولید کیک وکلوچه با ظرفیت 500 تن در سال هم در شهرک صنعتی جیرفت به بهره برداری رسید. با افتتاح این کارخانه که بخش خصوصی برای آن 6 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است برای 5 نفر در فاز اول ایجاد اشتغال کرده است.

کارخانه تولید درب و پنجره یو پی وی سی هم از دیگر طرح های بود که در شهرک صنعتی جیرفت به بهره برداری رسید برای اجرای این طرح هم بخش خصوصی 8میلیارد ریال هزینه کرده است و برای 16 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

2 سردخانه هم هر کدام با ظرفیت 1200 تن و 400تن در جیرفت به بهره برداری رسید که در مجموع با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی برای 35 نفر در این واحدهای سردخانه ای ایجاد اشتغال شد.

کارخانه تولید درب mdfو سرمایه گذاری 8میلیارد ریالی بخش خصوصی هم از دیگر طرح های افتتاح شده امروز در جیرفت بود. با افتتاح این طرح برای 9 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.

همچنین کارخانه تولید قطعات پلاستیکی با ظرفیت 12هزار تن محصول با 15 میلیارد ریال اعتبار هم افتتاح شد با راه اندازی این واحد تولیدی برای 5 نفر شغل ایجاد شد.

یک سردخانه و سورتینگ میوه هم با ظرفیت 2هزار تن در جیرفت به بهره برداری رسید بخش خصوصی برای این واحد 25میلیارد ریال بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است و 30 نفر هم در اینطرح مشغول به کار شدند.

یک کارخانه تولید نایلون ونایلکس کشاورزی هم با ظرفیت تولید سالانه 3هزار تن و سرمایه گذاری 13میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای 10 نفر در شهرک صنعتی شماره 2 جیرفت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.