سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

برگزاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت‌الله العظمی بهجت(ره)

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) گفت: با توجه به شخصیت ممتاز و برجسته آیت‌الله العظمی بهجت(ره) می‌طلبد که یکی از مراجع معظم تقلید دبیر علمی این نکوداشت باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) برگزار شد  گفت:با توجه به شخصیت ممتاز و برجسته آیت‌الله  العظمی بهجت(ره) می‌طلبد که یکی از مراجع معظم تقلید دبیرعلمی این نکوداشت باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: با توجه به برپایی کنگره‌ها و نکوداشت‌های متعدد و کسب تجربیات عینی دریافته‌ایم که سفارش مقالات و آثار مکتوب می‌تواند پاسخگویی دغدغه‌های مورد نظر باشد به طوریکه در بزرگداشت آیت‌الله آصفی با توجه به فرصت 9 ماهه‌ای که داشتیم، توانستیم 27 جلد کتاب از آثار ایشان را احیاء کنیم و در روز مراسم بیش از 30 مقاله علمی را ارائه دهیم و این در حالی است که اگر می‌خواستیم به فراخوان مقاله اکتفا کنیم بدون تردید چنین ثمراتی برجای نمی‌گذاشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین واعظی افزود: در برنامه دیگری به مناسبت بیستمین سال هجرت آیت‌الله مظاهری از قم به اصفهان طی سفارشی که داده بودیم در کمترین زمان ممکن بیش از 3 هزار صفحه مطلب از افراد صاحب نام و عالم تولید و در سه جلد کتاب قطور به چاپ رسید.

وی بیان داشت: در خصوص شخصیت آیت‌الله العظمی بهجت، می‌توانیم با انتخاب برخی از اساتید اخلاق، فقه و اصول به آنان سفارش‌های پژوهشی داد تا در روز نکوداشت آثار ارزشمند و در شأن این عالم وارسته و پارسا ارائه کنیم.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.