سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پیام مسئولان استان به مناسبت درگذشت امام جمعه ده بالا

در پی در گذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی نجم الهدی امام جمعه ده بالا آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله وافی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در این پیام آمده است با تأثر و اندوه فراوان خبر ارتحال عالم بزرگوار و روحانی خدمتگزار، حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج سید علی آقای نجم الهدی امام جمعه ده بالا دریافت گردید. مرحوم آقای نجم الهدی بخش اعظم عمر پر برکت خود را در راه تعلم و تعلیم، ترویج دین و تبلیغ رسالات الله گذراند. 

در پیروزی انقلاب و مبارزه با طاغوت نقش مؤثری ایفا کرد و پس از انقلاب در راستای گسترش معارف اسلام و تربیت مردم بخصوص اهالی ده بالا و دهشیر گامهای موثری برداشت. 

حضور ایشان در جبهه های دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان ستودنی ملکات اخلاقی و زهد و پارسائیش در میان دوستان زبان زد همگان بود. 

این ضایعه اسفناک را به خانواده  محترم نجم الهدی بویژه فرزندان گرامی ایشان و اهالی ده بالا و دهشیر تسلیت گفته، از پروردگار رئوف و بنده نواز مسئلت داریم او را با اجداد طاهرینش علیهم السلام محشور فرماید و در جوار رحمت واسعه اش از نعمت هایی که به به بندگان صالح خود وعده داده است برخوردار نماید.ان شاالله

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.