سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت وزنه برداری نیروهای مسلح: شاید مثل بقیه رشته ها با هم ادغام شویم

دبیر هیئت وزنه برداری نیروهای مسلح گفت: در تیمهای نظامی رشته ای کشتی و والیبال و بسکتبال با هم ادغام شده اند اما در مورد وزنه برداری هنوز به تفاهم نرسیده ایم.

داوود عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت :درباره ادغام تیم های نظامی در رشته های مختلف ورزشی تربیت بدنی ارتش به این نتیجه رسیده است که در هر رشته ورزشی یک تیم نظامی پر قدرت ( یا تیم نیروی نظامی یا پدافند زمینی و یا نیروی دریایی ) حضوری فعال داشته باشد. این تصمیم گیری به تربیت بدنی ارتش و تربیت بدنی نیروهای دریایی، هوایی و پدافند زمینی مربوط می شود و مسئولان این مراکز باید در رابطه با تیم های فعال حاضر در وزنه برداری به اجماع برسند.

عباسی افزود: درباره ادغام تیم های نظامی در رشته هایی مثل والیبال، بسکتبال و کشتی تعیین تکلیف شده است و طبق تصمیم گیری ها قرار است یک تیم نظامی قدرتمند در این رقابت ها حضور یابد. اما درباره تیم های نظامی حاضر در لیگ برتر وزنه برداری هنوز تصمیم گیری نشده است. زیرا هر سه تیم نظامی حاضر در لیگ برتر وزنه برداری از مدعیان فعال هستند و در طول مدت فعالیت خود نتایج بسیار خوبی کسب کردند.

وی گفت: به عنوان مثال تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش تیمی بسیار قدرتمند است و موفق به کسب نتایج بسیار خوب در رقابت های داخلی و خارجی شده است. در جام باشگاه های آسیا که اخیرا در قطر برگزار شد تیم نیروی زمینی ارتش به عنوان بسیار ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت. 2 تیم نظامی دیگر هم عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی در لیگ برتر داشته اند و جزو مدعیان محسوب می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.