سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مانور منطقه‌ای تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری درشهرستان هریس

به مناسبت دهه مبارک فجر مانور تیم های بهداشت و درمان اضطراری امدادگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی وهلال احمرهریس در شهرستان هریس برگزار می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صابرتقویمی فرماندار هریس در بازدید ازروند اجرای این مانور در روستای زلزله زده جیغه با بیان اینکه با برگزاری مستمر آموزش ها و برگزاری مانورها سعی بر حفظ آمادگی نیروها داریم، افزود: بدنه اصلی این تیم ها افراد متخصصی هستند که بصورت داوطلبانه در جمعیت هلال احمرخدمت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این مانورها در دومرحله در سال برگزار می شود، یادآور شد: یک مانور در هفته هلال احمر و مانور دوم در دهه فجر با هدف حفظ آمادگی نیروها وتقویت آمادگی و همچنین ارائه خدمات در مناطق هدف برگزار می شود.
 
تقویمی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال میزبان مانور در روستای زلزله زده ومحروم جیغه است، افزود: تیم پزشکی وبهداشتی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی  وهلال احمر شهرستان هریس در این مانور بمدت 3روز حضور دارند.
 
 وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته شده  با توجه به تراکم جمعیتی بالا وروستاهای متعددوکم برخورداروهمکاری بالای مردم، روستای جیغه وروستاهای همجوار برای اجرای این مانور درشهرستان انتخاب شد.
 
وی با بیان اینکه این مانوراز تاریخ17الی 19 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر انجام می شود، تصریح کرد:  تیم هایی که شامل مجموعه ای از پزشکان، پرستاران، مشاوران تغذیه، ماماها، روانشناسان، بهداشت کودک، مراقب های بهداشت مادر وکودک وبهداشت محیط وداروخانه سیار هستند، خدماتی را بصورت رایگان در این مناطق و روستاهای همجوار در این مدت ارائه خواهند کرد.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.