سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ترانه‌های طالبان و سیم کارت‌های ریجستر نشده در ننگرهار

دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار در شرق کشور از آغاز کمپین جمع‌آوری سیمکارت‌های ریجسترنشده و ترانه‌های طالبان خبر داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رشد، اداره رسانه‌های ننگرهار در یک خبرنامه گفته که در این کمپین تمام سیمکارت‌های ریجستر نشده، فایل‌های صوتی و تصویری ضد حکومت و فیلم‌های غیر اخلاقی جمع اوری می‌شود.

در خبرنامه گفته شده که در جریان این کمپین نزدیک به هزار عدد سیم کارت غیرقانونی و فایل‌های صوتی و تصویری ضد دولت جمع آوری شده است.

به اساس خبرنامه این کمپین تا زمانی جریان خواهد داشت تا جلو فروش و استفاده سیمکارت‌های غیرقانونی و ترانه‌ها تحریک آمیز طالبان گرفته شود.

فروش و استفاده سیم کارتهای غیرقانونی و پخش ترانه‌های تحریک آمیز از وسیله‌های است که گروه های مخالف دولت برای انجام عملیاتها و جلب سرباز از آن استفاده چشمگیری دارند.

گروه طالبان ترانه‌های برضد دولت و خارجیان می‌سرایند و از آن برای جلب توجه و تحریک احساسات افراد جامعه بویژه جوانان استفاده می‌کنند.

این رسانه افغان نوشته است: این در حالی است که سال گذشته افراد وابسته به گروه داعش نیز رادیویی را در ننگرهار تاسیس کرده بودند.

این رادیو روی موج اف ام فعالیت می کرد در آن بر علاوۀ تبلیغات شدید بر ضد دولت افغانستان، از جوانان افغان خواسته می شود که به صفوف جنگجویان داعش بپیوندند.

این رادیو حدود دوماه پس از فعالیت توسط نیروهای امنیتی از بین رفت


انتهای پیام/





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.