سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشتی اردکانی:

سردفتران از ارجاع پرونده‌ها به محاکم قضایی جلوگیری می‌کنند

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: سردفتران با حل اختلافات از ارجاع پرونده‌ها به محاکم قضایی جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتران در مراسم افتتاح دفتر بسیج کانون سردفتران و دفتریاران که امروز(یکشنبه) برگزارشد، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که بسیج جزء اولین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به دستور امام راحل تأسیس شد و تشکیل بسیج تخصصی از جمله بسیج جامعه حقوقی یکی از این دستاورد ها است.

وی افزود: بسیج بدون هیچ چشم داشت مالی و با انگیزه خدمت رسانی گره‌های بزرگی را باز کرده است و نشر این فرهنگ هر جا که گسترش پیدا کند، برکات زیادی به همراه دارد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران بیان داشت: امروز مبارزه در حوزه فساد و مقابله با آن در دستور کار است و یکی از اهداف بسیج کانون سردفتران هم همین است.

دشتی اردکانی گفت: سردفتران کانون با خدمت رسانی به مردم در واقع خود یک بسیجی هستند و به مردم یاری می رسانند.

وی ادامه داد: اعتقادی که امروز  حاکمیت و مردم به دفترخانه‌ها دارند، باعث شده تا مردم حتی در مواردی که در دستور کار دفترخانه‌ها نیست، برای انجام آن‌ها به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: سردفتران خیلی از مشکلات را در همان دفترخانه‌ها حل می‌کنند که این موضوع به دلیل اینکه در جایی ثبت نمی شود و برای آن هزینه ای دریافت نمی شود، مغفول مانده است اما از ارجاع پرونده ها به مراجع قضایی می کاهد.

دشتی اردکانی گفت: حداقل در هر ماه در هر دفترخانه یک اختلاف حل می‌شود و سردفتران نمی‌گذارند که آن به محاکم قضایی راه پیدا کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.