سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

امدادرسانی هلال احمر به گرفتار شدگان در محورهای برفی استان

از نهم تا هفدهم بهمن‌ماه جمعیت هلال‌احمر سمنان به بیش از 900 نفر گرفتار در برف و کولاک محورهای استان امدادرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سمنان از امدادرسانی به ۹۲۱ نفر گرفتار در برف و کولاک محورهای استان سمنان از ۹ بهمن‌ماه تا امروز خبر داد.

علی آقا یحیایی با اشاره به امدادرسانی‌های متعدد جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به افراد گرفتار در برف و کولاک افزود: تعداد 13 مورد حادثه و افراد گرفتار مانده در برف و کولاک در محورهای دامغان. سمنان، توسکستان و محورهای مواصلاتی فولاد محله- مهدی‌شهر گزارش شد که امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان بلافاصله در محل حاضرشده و به افراد گرفتارشده امدادرسانی لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: در سایر محورهای استان مانند سمنان فیروزکوه، محور دامغان جندق و جنگل ابر شهرستان شاهرود نیز به افراد گرفتار مانده در برف و کولاک امدادرسانی لازم انجام شد.

یحیایی با اشاره به امدادرسانی به افراد گرفتار مانده در برف و کولاک اظهار داشت: درمجموع در یک هفته گذشته تعداد 125 نفر گرفتار مانده در برف و کولاک از سوی جمعیت هلال‌احمر استان اسکان داده شدند.

وی از وقوع 39 حادثه در یک هفته گذشته در سطح استان و محورهای این استان خبر داد و افزود: تعداد 11 مورد تصادف در محورهای استان اتفاق افتاد و در این مدت تعداد 45 نفر در حوادث جاده‌ای آسیب دیدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سمنان با اشاره به وقوع حوادث دیگری از جمله ریزش آوار در استان افزود: درمجموع در حوادث رخ‌داده تعداد 157 نفر آسیب‌دیده و یا گرفتار مانده در برف و کولاک اسکان داده شدند.

وی از امدادرسانی به 95 خودرو گرفتار در برف و کولاک محور فیروزکوه-سمنان نیز خبر داده بوده و افزود: در روز پانزدهم بهمن برف و کولاک شدید در محور سمنان فیروزکوه وجود داشت که سبب در راه ماندن مسافران این مسیر شد و با کمک جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به تعداد 380 نفر گرفتار مانده در برف و کولاک محور فیروزکوه-سمنان امدادرسانی و خودروهای گرفتارشده در این برف و کولاک رهاسازی شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.