سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

کلنگ زنی و بهره برداری از 36 طرح در بروجن

به مناسبت دهه فجر، 36 طرح در شهرستان بروجن کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار بروجن گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 31 طرح در این شهرستان افتتاح و 5 طرح کلنگ زنی می شود.

سید سیف الله فیاضی افزود: طرح های قابل بهره برداری این شهرستان شامل 2 طرح اداری، 3 طرح آموزشی، یک طرح خدماتی، 4 طرح کشاورزی، یک طرح دامپروری، 13 طرح زیرساختی، 4 طرح صنعتی، 2 طرح مسکونی و یک طرح فرهنگی می باشد.

وی، مجموع اعتبار هزینه شده این طرح ها را 590 میلیارد و 485 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: با افتتاح این پروژه ها برای 155 نفر شغل ایجاد می شود.

فیاضی گفت: در این دهه همچنین 5 طرح شامل احداث مسکن شهری، مجموعه گردشگری توریستی چغاخور، پایگاه سلامت فاطمیه بروجن و ساختمان دهیاری روستاهای حسین آباد و کتک در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد. 

وی، اعتبار احداث این طرح ها را 5 میلیارد و 110 میلیون ریال پیش بینی و اعلام کرد: بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال 81 نفر را فراهم می کند.

بروجن از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.