سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره برداری از ۳ هزار واحد مسکن مهر در دهه مبارک فجر

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: بیش از ۳ هزار واحد مسکن مهر همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر در خراسان رضوی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اخوان عبداللهیان  با بیان اینکه این واحدها در مجموع بالغ بر 3 هزار و 18 واحد است، اظهار داشت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر تعداد یک هزار و 500 واحد، در شهرهای زیر 25 هزار نفر تعداد 516 واحد و در شهر جدید گلبهار یک هزار و 2 واحد مسکن مهر همزمان با ایام اله فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.
اخوان عبداللهیان با اشاره به اهمیت احداث راه ها و بهسازی آن‌ها تصریح کرد: عملیات احداث قطعه چهارم پیاده راه زائر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین با اشاره به اهمیت احداث راه های روستایی، خاطرنشان کرد: میانگین شاخص راه ‏های روستایی آسفالته روستاهای بالای 50 خانوار استان حدود 93.5 درصد می‌باشد که از میانگین کشوری 0.5  درصد بالاتر ‏است.‏
او با بیان اینکه همزمان با دهه فجر امسال 10 پروژه راه روستایی با اعتبار بیش از 52 هزار میلیون ریال به ‏بهره‌برداری می‌رسد، اظهارداشت: طول این محورها در مجموع بیش از 34 کیلومتر است.‏
اخوان عبداللهیان گفت: در صورت تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان فریمان که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده است با هزینه ای بالغ بر 231 هزار و 708 ‏میلیون ریال افتتاح و ساختمان بخشداری عطاملک که عملیات اجرایی آن از سال 1389 آغاز شده است، با اعتبار 11 هزار و 511 میلیون ریال در دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.
او همچنین از احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر جدید بینالود خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این پروژه که از سال 1390 آغاز شده است، 4 هزار و ‏‏240 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
انتهای پیام// ا ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.