سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کارهای ترامپ شأنیت یک رئیس‌جمهور را ندارد

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کارهای ترامپ شأنیت یک رئیس‌جمهور را ندارد گفت: دستورات این آدم نورسیده که به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده تمام دنیا را متحیر کرده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا به نصیحت دنیا گوش کند زیرا امروز از تمام غرب و بسیاری از ملتها از جمله خود مردم آمریکا علیه وی تظاهرات می‌کنند و با دستورات خام وی به مخالفت بر می‌خیزند.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کارهای ترامپ شأنیت یک رئیس‌جمهور را ندارد بیان کرد: دستورات این آدم نورسیده که به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده تمام دنیا را متحیر کرده است و با دستور اخیر وی مبنی بر عدم ورود افرادی از هفت کشور به آمریکا مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد شد.

علما مبارزه و ایستادگی در برابر رئیس‌جمهور آمریکا را تنها راه مقابله با شر وی دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای دفاع از خود موشک می‌سازد و در این رابطه توجهی به حرفهای رئیس‌جمهور آمریکا و برخی غربی‌ها ندارد زیرا توان دفاعی کشور هیچ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمادگی دفاعی و رزمی ایران اسلامی براساس ظرفیت داخلی و به‌دست جوانها ایجاد شده است تصریح کرد: سایر کشورها در روزهای نخست جنگ تحمیلی حتی از فروش سیم خاردار نیز به ایران سر باز می‌زدند ولی امروز قدرت موشکی و دفاعی ما زبانزد شده است.

علما حضور چشمگیر در راهپیمایی 22بهمن را جوابی به گستاخی بیگانگان دانست و بیان کرد: امام راحل(ره) معیارهای انقلاب اسلامی را عدالت بین‌المللی و اجتماعی، معنویت و کرامت انسانی، گرایش به دین، تن ندادن به قدرتهای استکباری بیان کرده‌اند و این انقلاب بر این پایه‌ها استوار است.

علما به مناسبتهای 19 بهمن و اعلام همبستگی همافران ارتش که با از خودگذشتگی این افراد در بیعت با انقلاب و اسلامی انجام شد و 21 بهمن و شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: تمام تشکیلات شاه به حکومت نظامی دل بسته بودند ولی امام دستور داد همه به خیابانها بریزند و این فرمان سبب پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه کرمانشاه به پیامهای مقام معظم رهبری در مورد شهادت آتش‌نشانها و رحلت آیت‌الله خسروشاهی روحانی کرمانشاهی اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.