سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهوری:

86 درصد اعتبار مصوبات سفر هیات دولت به لرستان اختصاص یافت

تاکنون86 درصد اعتبارات طرح های مصوب شده در سفر هیات دولت به لرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت:طرح های مصوب سفر هیات دولت در سفر قبلی به این استان بررسی شد و امروز نیز تمامی این طرح ها در جلسه با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: در مجموع از منابع سال 93 و 94 تاکنون حدود 86 درصد اعتبارات طرح های مصوبات سفر هیات دولت به لرستان اختصاص داده شده است.

شریعتمداری ادامه داد: امید است تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده تمامی اعتبارات مورد نیاز طرح های مصوبات سفر هیات دولت به استان در اختیار طرح ها قرار گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح ها در استان بیش از اعتبار اختصاص یافته است و این بیانگر توان و مهندسی استان در پیشبرد اهداف و طرح های سفر هیات دولت به استان است.

محمد شریعتمداری صبح شنبه برای افتتاح چند طرح وارد لرستان شد.

بر اساس گزارش ایرنا حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای لرستان، افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی لرستان، افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد از جمله برنامه های معاون اجرایی رئیس جمهوری است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.