سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشازاده:تیم استقلال به ثبات تیمی رسیده است

کارشناس فوتبال گفت: تیم استقلال با ثبات تیمی خود موفق به پیروزی شد و با آرامش به استقبال دربی می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش درباره بازی استقلال مقابل تیم ماشین سازی بیان کرد: تیم استقلال به ثبات تیمی رسیده است و با یک بازی زیبا توانست پیروز میدان باشد و قبل از دربی آرامش را در تیم خود ایجاد کند.

وی ادامه داد: فشار روی دو تیم استقلال و پرسپولیس زیاد است و باخت تاثیر منفی زیادی دارد و یک نیم فصل طول کشید تا استقلال به جایگاه کنونی خود برسد و امتیازات زیادی را از دست داد.

پاشازاده درباره توپ بازی استقلال و ماشین سازی گفت: با توجه به اینکه بارش برف بود باید از توپ قرمز یا نارنجی استفاده می کردند و داخل زمین توپ سفید مشخص نبود.

 وی افزود: خط حمله استقلال به یک بازیکن متکی نیست و این باعث می شود اگر بازیکنی مصدوم شد تیم دچار مشکل نشود اما در مورد خط دفاعی هنوز ضعیف هستند و باید روی آن کار کنند.

پاشازاده عنوان کرد: با سه برد نمی توان گفت که به طور قطعی استقلال به وحدت تیمی رسیده است.باید به یک مربی زمان داد تا نتیجه تفکراتش مشخص شود و با یک نیم فصل نمی توان قضاوت کرد.

وی درباره امیر حاج محمدی گفت: این بازیکن در استقلال فشار زیادی را تحمل کرد.البته این موضوع در فوتبال طبیعی است.امیدوارم در تیم جدیدش نتیجه لازم را کسب کند.

کارشناس فوتبال درباره تیم ماشین سازی بیان کرد: در نیم فصل فقط یک پیروزی داشته و فشار روانی زیادی را بازیکنان تحمل می کنند.کاظمی می تواند موفق عمل کند.با یک برد اتفاقات بهتری رخ می دهد و روند کار رو به پیشرفت می رود.

پاشازاده اظهار داشت: تیم های بزرگ باید در آرامش بازی کنند و ابتدا گل نخورند و سپس به دنبال گلزنی باشند که تیم پرسپولیس در این مورد خوب عمل کرده اما استقلال هنوز ضعف هایی دارد که باید برطرف کند.

وی درباره بازی سپاهان و پیکان نیز عنوان کرد: تیم سپاهان هنوز کار دارد و این تیم در لیگ بعد به طور حتم نتیجه خواهد گرفت.تیم سپاهان باید به فکر جایگزین مناسب در پست نویدکیا باشد.در مجموع هردو تیم خیلی خوب بازی کردند.

پاشازاده در پایان خاطر نشان کرد: از بیرون تحلیل کردن کار راحتی است باید در موقعیت قرار داشت و تصمیم درست گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.