سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنجال در دیدار السد - الشحانیه/ محرومیت احتمالی برای ستاره های رقیب استقلال +عکس

در دیدار تیم های السد و الشحانیه که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، 4 بازیکن اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روزنامه الوطن، تیم فوتبال السد قطر که رقیب استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2017 محسوب می شود در چارچوب هفته نوزدهم لیگ ستارگان میزبان الشحانیه بود و در پایان مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رسید.

در این دیدار درحالی شاگردان ایگور استیماچ به مصاف السد رفتند که هیچ کدام از بازیکنان ایرانی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و پورعلی گنجی نیز به همین دلیل از دقیقه 73 وارد میدان شد اما نکته جالب این مسابقه درگیری بازیکنان خارجی 2 تیم بود که سبب گردید، داور 4 کارت قرمز به بازیکنان 2 تیم نشان دهد.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است: «هرج و مرج...» در دیدار السد و الشحانیه به اوج خود رسید و امیدواریم، فدراسیون فوتبال قطر با بازیکنانی همچون بغداد بونجاج، پدرو میگوئیل، ابراهیم ماجد و بازیکن الشحانیه برخورد سختی داشته باشد تا دیگر این اتفاق در لیگ ستارگان قطر رخ ندهد.

همچنین حسن الهیدوس، پورعلی گنجی و دو بازیکن الشحانیه هم در این درگیری ها کارت زرد گرفتند تا یکی از جنجالی ترین بازی های لیگ ستارگان قطر در این فصل رقم خورد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد قطر ساعت 19 سه‌شنبه هفته آینده (19 بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و تیم برنده این بازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.