سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقارنسب: تراکتورسازی با شهباززاده خطرناک تر شده است

کارشناس فوتبال گفت:با پیوستن سجاد شهباززاده به تیم تراکتورسازی بدون شک خط حمله این تیم خطرناک تر شده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دیدار حساس دو تیم صدرنشین پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد:تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر رقابت بسیار نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند،به اعتقاد من این بازی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز بیننده خواهد داشت.

وی افزود:با پیوستن سجاد شهباززاده به تیم تراکتورسازی اکنون بدون شک خط حمله این تیم خطرناک تر شده است و اگر پرسپولیسی ها لحظه ای غفلت کنند ممکن است در این بازی امتیاز از دست بدهند و در پایان فصل سرنوشت قهرمانی لیگ به گونه ای دیگر رقم بخورد.

کارشناس فوتبال ادامه داد:به نظر من اگر پرسپولیس بتواند در این دیدار خانگی به پیروزی دست یابد فاصله خود را با تراکتورسازی و سایر تیم ها بیشتر می کند و یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ شانزدهم نزدیک می شود.

ذورالفقارنسب همچنین با اشاره به پیروزی غافلگیرکننده تیم قعرنشین صبای قم برابر ذوب آهن اصفهان گفت:در این دیدار بازیکنان تیم صبا برخلاف دیدارهای گذشته با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند به هدف خود که کسب سه امتیاز بود دست یابند،به نظر من پیروزی شاگردان صمد مرفاوی برابر ذوب آهن اتفاقی و از روی شانس نبود و این تیم شایستگی برد را داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.