سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کنگان:

احداث اسکله تجاری از خواسته‌های مهم مردم است

امام جمعه کنگان استان بوشهر تکمیل و راه‌اندازی کمربندی کنگان را خواستار شد و گفت: احداث اسکله تجاری از خواسته‌های مهم مردم کنگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح پنجشنبه در نشست هماندیشی اشتغال و توسعه روستایی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه کارهای مقطعی در حوزه اشتغال تسکین موقتی و گذرا است، افزود: خواسته مردم شهرستان این است اشتغال نیروهای بومی نظام مند و قانونی باشد.

وی عنوان کرد: برخی شرکت‌ها در تعدیل نیرو، بومی‌ها را در اولویت قرار می دهند و این جای تاسف است در صورتی که باید جذب نیروهای بومی منطقه در اولویت این شرکت‌ها باشد.

امام جمعه کنگان به مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان در حوزه مبلمان شهری و روستایی اشاره و گفت: صنعت بسیاری از امکانات را از شهرها و روستاهای ما گرفت و کمک به توسعه این خطه بایستی به‌صورت قانون باشد نه صدقه و منت گذاشتن.

محمودی احداث اسکله تجاری کنگان را از دیگر خواسته های مردم ذکر و افزود: حضور ۴۰ شناور در اسکله کوچک و چند منظوره کنگان خطرناک و با خطراتی شبیه حادثه پلاسکو مواجه است.

وی به استعدادهای درخشان نوجوانان و جوانان شهری و روستایی کنگان در حوزه های علمی، ورزشی و هنری و داشتن ده‌ها مقام کشوری در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: در استان‌هایی مانند خوزستان، نفت از ده‌ها تیم ورزشی و هنرمندان حمایت می‌کند، انتظار می‌رود از ورزشکاران و هنرمندان این شهرستان نیز حمایت جدی و عملی کنند.

محمودی در پایان اتمام و به فرجام رسیدن پروژه کمربندی، رفع محدودیت‌ها در حوزه روستایی و احداث پارکینگ در شهر کنگان را خواستار شد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.