سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

رفع مشکلات مالی و بانکی سرمایه گذاران در استان اردبیل ضروری است

استاندار اردبیل گفت: رفع مشکلات مالی و بانکی سرمایه گذاران در راستای جذب و رشد اقتصادی استان اردبیل ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش که جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل سخن می گفت افزود: فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی را در راستای جذب و حل مشکلات سرمایه گذاران مثبت ارزیابی و برگزاری یک جلسه در هفته در استانداری با حضور اعضای مرکز و سرمایه گذاران تاکید کرد.

وی به معرفی هر چه بهتر قابلیت های سرمایه گذاری در بخش های صنعت،معدن،تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و کشاورزی به سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید و رفع مشکلات مالی و بانکی سرمایه گذاران در راستای جذب آنان که در نهایت به رشد اقتصادی استان می انجامد را ضروری عنوان کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هم حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی را سرلوحه فعالیت های مرکز خدمات سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت:حضور کارشناسان و نمایندگان رسمی دستگاههای اجرایی باعث تسریع و تسهیل در صدور مجوز های لازم جهت سرمایه گذاری شده است.

مظفری افزود: کلیپ های قابلیت ها و اولویت های سرمایه گذاری در استان به سه زبان فارسی، آذری و انگلیسی تهیه شده که میتواند در معرفی بخش های مختلف استان سهم بسزایی داشته باشد.

خاطر نشان می شود در این جلسه سه طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.