سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: پس از پایان نقل و انتقلات می توانم با هر تیمی قرارداد ببندم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکن آزاد هستم و به عنوان سهمیه فیفا خارج از زمان نقل و انتقالات می توانم با هر تیمی قرارداد ببندم.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره فسخ قرارداد خود با تیم سایپا تهران اظهار داشت: از سال 82 و زمانی که در تیم های پایه بازی می کردم، عضو تیم سایپا شدم و در سال 84 به ترکیب بزرگسالان این تیم راه پیدا کردم. با سایپا به قهرمانی لیگ برتر رسیدم. 2 بار به دلیل آسیب دیدگی در تیم مورد علاقه ام، زانویم را عمل کردم. در این 14 سال تنها یک دوره چهارساله از سایپا جدا شدم و به پیام مشهد و پرسپولیس رفتم.

وی افزود: تمام این دلایل ثابت می کند برخلاف میلم مجبور شدم قرارداد 2 ساله خود را با سایپا فسخ کنم و از بخشی از مطالباتم بگذرم. البته تنها برای علاقه به کارمندان دوست داشتنی باشگاه سایپا و ماهیت این باشگاه از پولم گذشتم چراکه ما همیشه کنار هم بودیم و این بار مجبور شدیم رودرروی هم قرار بگیریم.

شکوری درمورد این که آیا از تیم های لیگ برتری پیشنهاد دارد یا خیر، تصریح کرد: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و به عنوان سهمیه فیفا خارج از زمان نقل و انتقالات می توانم با هر تیمی قرارداد ببندم. با 2 تا 3 تیم صحبت کرده ام و باید ببینم در روزهای آینده وضعیتم به کجا می رسد.

مدافع سابق تیم فوتبال سایپا در پایان خاطر نشان کرد: درصورتی که با تیمی به توافق نرسم، نیم فصل دوم لیگ برتر را در خانه می نشینم. باید بگویم هیچ ناراحتی از حسین فرکی ندارم چراکه وی تاثیرچندانی در جدایی من از سایپا نداشت.

انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.