وی با اشاره به گسترش فستفودها و همچنین گرایش مردم تبریز به سمت این نوع غذاها تاکید کرد: با توجه به افزایش تبلیغات سوء در راستای مصرف سوسیس و کالباس و با توجه به اینکه حتی خانوادهها نیز به سمت مصرف این گونه مواد گرایش شدیدی پیدا کردهاند، از این رو بر آن شدیم تا با ایجاد چنین مکانی، مضرات سوسیس و کالباس را به مردم گوشزد کنیم.
این عرضهکننده فستفود بهداشتی نوآوری را یکی دیگر از دلایل خود برای عرضهی فست فود بهداشتی دانست و گفت: در این فضا، در تهیهی فستفودها به جای مصرف سوسیس و کالباس از مرغ و گوشت با طعمهای جدید استفاده میکنیم؛ چرا که علت خوشطعمی سوسیس و کالباس نیز از ادویه آن است، از این رو در جهت مزهدار کردن مرغ و گوشت از ادویههای خاص استفاده میکنیم.
انتهای پیام / ج