سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنتاگون: فرماندهان نظامی آمریکا اطلاعات جنگی را تحریف نکرده‌اند

وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرد فرماندهان نظامی این کشور در روند پیشرفت نبرد با تروریست‌های داعش تحریف یا مبالغه نکرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارشی اعلام کرد: سران فرماندهی مرکزی آمریکا که بر عملیات نظامی در شرق و جنوب آسیا نظارت دارند، در بیان پیشرفت‌های حاصل شده در مبارزه با تروریست‌های داعش تحریف یا مبالغه نکرده‌اند.

این گزارش پنتاگون با گزارش کنگره در سال گذشته مغایرت دارد، چراکه کنگره اعلام کرده بود فرماندهی مرکزی تصویر ایده آلی از مبارزه با داعش در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ ترسیم کرد، در حالی که دیگر تحلیلگران رویدادهای واقع بینانه‌‌ و سیاهی را ارائه کرده بودند.

گزارش جمهوری‌خواهان در کنگره موجب نارضایتی گسترده‌ای در بین تحلیلگران مستقر در فرماندهی مرکزی شد، زیرا احساس می کردند سرانشان گزارش ها و تحقیق های آنها را تحریف می‌کنند.

در گزارش بازرس کل پنتاگون، که روز گذشته (چهارشنبه) آن را منتشر کرده است، آمده: اتهامات مطرح شده علیه سران فرماندهی مرکزی درخصوص تحریف اطلاعات یا تغییر اطلاعات که منجر به روایت نادرست یا تحریف هدفمند اطلاعات شده، صحت ندارد.

با این حال در این گزارش آمده است: ضعف در روند مدیریت، به این دیدگاه که سران ارشد اطلاعاتی اطلاعات را تحریف می‌کنند تا تصویر مثبت‌تری را ارائه دهند، دامن زده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.