سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف سازمان تامین اجتماعی:

حمایت از کارفرمایان

مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی حمایت از کارفرمایان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا معینی در نشست با فعالان اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: در شورای عالی تامین‌اجتماعی، کارگروه سه‌جانبه نیز شکل گرفته است که هدف اصلی آن حمایت از کارفرمایان است.

وی با اشاره به اینکه زمان استعلام‌های تامین‌اجتماعی وقت‌گیر است گفت: در این راستا توافقی بین سازمان تامین‌اجتماعی و اتاق بازرگانی ایران انجام شده که در قالب آن یک خط مستقیم بین آنها ایجاد می‌شود و روند استعلام به‌صورت الکترونیکی و در مدت زمان سریع تری صورت خواهد گرفت.

معینی با اشاره به نبود شفافیت در برخی از بخشنامه ها و پیگیری در این مورد گفت: براساس تاکیدهای رهبرمعظم انقلاب موظف به اطلاع رسانی شفاف برای جامعه هدف خود هستند و از سال 93 شورایی در همین راستا در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته که هر کدام از موضوع و بخشنامه های سازمان برای سهولت دسترسی مخاطب به شکل یک کتابچه در آید.

وی گفت: تاکنون چهار کتابچه مراحل تهیه آن نهایی شده و این یک اقدام اساسی برای شفاف سازی بخشنامه ها و بازنگری در مورد آنهاست.

معینی با اشاره به اینکه تامین‌اجتماعی به دنبال گرفتن بدهی خود از دولت است گفت: در قالب برنامه ششم توسعه مقرر شده دولت سالانه 10 درصد از بدهی خود به این سازمان را پرداخت کند.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.