سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فرهنگسرای المهدی (عج)کاشان میزبان همایش «انقلاب تا ظهور» بود

فرهنگسرای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان میزبان همایش "انقلاب تا ظهور" بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی کاشان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره 28 شهید انقلاب اسلامی در کاشان گفت :به تعبیر امام راحل انقلاب اسلامی و قیام حضرت مهدی(عج) مرتبط است.
مجتبی رضازاده، افزود: امروز ملت ایران تمام فتنه ها را یکی پس از دیگری با درایت مقام معظم رهبری پشت سر می گذارد و مسیر راستین خود را برای رساندن انقلاب اسلامی به حضرت ولیعصر(عج) با صلابت ادامه می دهد.
وی با تأکید بر اینکه اتقلاب اسلامی امروز حاکمیتی الگو برای نه تنها جهان اسلام بلکه مستضعفان دنیا تبدیل شده است گفت: اکنون انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و پایمردی مبارزان راه حق به عنوان الگوی نهضت اسلامی منطقه شناخته شده و به عنوان یک نظام مقتدر اسلامی مورد توجه همه جهانیان قرار گرفته است.
به‌گفته‌وی، مسوولیت متولیان فرهنگی و مدیران عرصه اجتماعی در تبیین فرهنگ انتظار بسیار خطیر است.
مشاور شهردار کاشان با تاکید بر لزوم تمام برنامه ریزی ها در مسیر تقویت بنیان های اصیل نقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور گفت :سازمان فرهنگی ورزشی کاشان دراین راستا با راه‌اندازی فرهنگسرای المهدی(عج) در حوزه مهدویت و انقلاب اسلامی فعالیت می کند.
رضازاده، بر لزوم طراحی و اجرای فعالیت های تأثیرگذار فرهنگی برای نسل نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: تبیین اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا برای نسل آینده ساز کشور ضروری است.
وی تصریح کرد:تببین مفهوم انتظار و آموزه های دینی شکل دهنده نهضت اسلامی، تعریف منتظر واقعی بر اساس شرایط و ظرفیت های سیاسی و اجتماعی جامعه امروز، ارائه ابعاد مصلحانه در گفتمان انقلاب اسلامی به منظور مهیا شدن قیام حضرت ولیعصر(عج) برخی از محورهای کلیدی همایش انقلاب تا ظهور بود.
به‌گفته‌وی، برگزاری این همایش یکی از 22 برنامه فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی کاشان در قالب 59 برنامه آن به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
شایان ذکر است همایش «انقلاب تا ظهور» با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن موسوی،کارشناس مذهبی رسانه ملی، برگزاری مسابقه فرهنگی،  پخش نماهنگ و اجرای سرود دیشب در فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزارشد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.