سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره آموزش‌وپرورش گناوه:

آموزش‌و‌پرورش از عکاسان گناوه‌ای حمایت می‌کند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه برای حمایت از عکاسان شهرستان گناوه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دومین نمایشگاه عکس ایران‌زمین، حاصل کار عکاسانی زبردست و عمدتا جوان شهرستان گناوه است و آثار این نمایشگاه بسیار کارهای زیبایی بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه با اشاره به این موضوع که عکاسان شهرستان گناوه با این نمایشگاه در جهت به تصویر کشیدن شهرستان گناوه و حتی سراسر کشور ایران موفق بوده‌اند، گفت: تصاویر عکاسان شهرستان گناوه در فضای مجازی از عید نوروز امسال و نشان دادن انبوه جمعیت گردشگران در این شهرستان، به توسعه‌ی گردشگری، ماندگاری گردشگران و رونق صنعت توریسم و اقتصاد مردم گناوه کمک شایانی کرد.

احمدی با اشاره به نقش قابل توجه هنر و به‌ویژه هنر عکاسی در معرفی توانمندی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف گفت: مسئولان باید به اهمیت این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: سعی و تلاش ما بر این بوده که در بیشتر نمایشگاه های عکاسی شهرستان گناوه حضور یافته و در راستای ارتقای هنر و به ویژه هنر عکاسی و ترغیب و تشویق هنرمندان این حوزه تلاش کرده‌ایم که بتوانیم حامی و کمک عکاسان باشیم.

احمدی تاکید کرد: در هر بازدیدی که از نمایشگاه های عکاسی در شهرستان گناوه داشته‌ایم آثاری را هم به منظور تشویق دانش‌آموزان در آموزشوپرورش و هم کمک و پشتوانه‌ای برای عکاسان ما که وقت خود را در زمینه هنر صرف می کنند، خریداری می‌کنیم.

وی با اشاره به اردوهای عکاسی گفت: ما نیز حمایت لازم را از آنها به ویژه در بحث وسیله نقلیه به عمل آورده‌ایم و آماده‌ایم که در حد توان در آینده نیز از آنها حمایت کنیم.

احمدی همچنین به بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه عکس نیز اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان در این نمایشگاه‌های هنری قطعا بر توسعه هنر و فرهنگ و ترغیب آنها به فعالیت در این عرصه در شهرستان گناوه کمک خواهد کرد و سال گذشته نیز دانش‌آموزان از این نمایشگاه بازدید بسیار خوبی داشتند و امسال نیز امیدواریم که تداوم یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: در این نمایشگاه تعدادی از آثار فرهنگیان و دانش آموزان نیز به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.