سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری 68 عنوان دوره آموزشی در شهرکهای صنعتی

مدير عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از برگزاری 68 عنوان دوره آموزشی برای مشاورین خوشه های صنعتی و ارائه دهندگان کسب و کار در 9 ماهه نخست امسال در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: در این دوره های آموزشی 2 هزار و 226 نفر به میزان  27 هزار و 664 نفر ساعت آموزش دیدند.

او افزود: اهمیت پرورش سرمایه های فکری در راستای ارتقاء دانش افراد و تلاش برای استفاده در جهت رفع موانع اساسی که پیشرفت واحدهای صنعتی را دچار مشکل می کند بسیار موثر و مفید است.

 مهدی زاده مقدم ادامه داد: این دوره ها شامل کلیه آموزش هایی که منجر به ارتقاء مهارت در فرآیندهای عملیاتی دوره های مختلف است برگزار شد که یکی از اهداف آن بالابردن مهارت های کسب و کار در شهرکها و نواحی صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: این واحدها برای توسعه فعالیتهای خود در حوزه بازار نیازمند دریافت آموزشهای نوین هستند که برگزاری دوره های آموزشی برای آنها هم در این راستا و باتوجه به نیاز سنجی دقیق صورت گرفته است.

او خاطرنشان کرد: آموزش نقش مهم و استراتژیک در توسعه و پیشرفت فعالیت های واحدهای تولیدی و صنعتی دارد و هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع و آشنایی با مقررات داخلی و بین المللی است که توسط این دوره ها و مشاوران صنعتی آموزش داده شده است.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.