سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری نشست بررسی پروژه های ناحیه صنعتی مه ولات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در دیدار با فرماندار شهرستان مه ولات به بررسی پروژه های این ناحیه صنعتی پرداختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در دیدار با فرماندار شهرستان مه ولات افزود: وجود صنایع فعال و اشتغالزایی مولد سبب جلوگیری از مهاجرت مردم بومی منطقه و رونق اقتصادی این شهرستان می شود.

او افزود: در راستاي جذب سرمايه گذار صنعتي، توسعه صنعتي و اشتغالزايي طرح هاي اقتصادي صنعتي در شهرستان مه ولات توسط مشاوران خبره بررسي مي شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد :شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.
در ادامه فرماندار مه ولات گفت: تعامل بیشتر بین دستگاههای اجرایی موجب تقویت بخش خصوصی و  سرمایه گذاران  است و با توجه به ظرفیت شهرستان کارگروه های تخصصی در جهت تقویت آن به صورت مستمر برگزار می شود.
ئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای خراسان رضوی نیز اظهار داشت: حضور مشاوران اقتصادي و صنعتي نيز كمك شاياني به احصاء نيازهاي سرمايه گذاري در اين شهرستان و ناحیه صنعتي خواهد كرد.
او خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نيز در راستاي رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران اين ناحیه صنعتی نيز انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.