سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای 20 درجه زیر صفر در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده دمای هوای استان اردبیل بر اثر یخبندان به 15 الی 20 درجه زیر صفر کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی مهر مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بارش برف در تمامی شهرهای استان به ثبت رسیده و در تمامی شهرستان‌ها شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: ارتفاع برف در پارس آباد و بیله سوار ۹ سانتی‌متر، نیر و سرعین ۱۰ سانتی‌متر، اردبیل و خلخال 8 سانتی‌متر، نمین 7 سانتی‌متر، کوثر 5 سانتی و گرمی کمتر از یک سانتی‌متر است؛ در عین حال بارش‌ها در مشگین شهر به صورت خفیف گزارش می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تأکید کرد: اغلب جاده‌های استان بارش برف مشاهده می‌شود و به دلیل وزش بادهای مقطعی، کولاک برف نیز به ویژه در گردنه‌ها پیش‌بینی شده است.

دولتی مهر با تأکید به اینکه بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه ادامه یافته و از عصر پنج‌شنبه تا صبح جمعه یخبندان آغاز می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی شده است که دمای هوای استان بر اثر یخبندان به ۱۵ الی ۲۰ درجه زیر صفر کاهش یابد.

وی خواستار توجه شهروندان به صرفه‌جویی در مصرف گاز شد و افزود: با توجه به اعلام وقوع یخبندان لازم است شهروندان مدیریت مناسبی در مصرف گاز اعمال کنند.



انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.