سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مراسم بزرگداشت دهه فجر

مراسم بزرگداشت دهه فجر در مسجد المهدی مینودر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردار کوثری فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله سپاه در این مراسم گفت : عقاید امام قابل درک برای همگان بود و مانند خیلی از سیاسیون تحلیل های سرسرانه نمی کرد.

وی افزود: اسراییل را بوجود آوردند تا مانند مترسکی در منطقه جلوی جنبش کشور های عربی را بگیرند.

سردار کوثری بیان کرد: اسراییلی ها در مقابل حق ایستادند و خون بیگنا هان را به نا حق ریختند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام به تنهایی در مقابل ظلم طاغوت ایستاد گفت: امام روحیه چپاول را رد کرد و داشتن اخلاق واحکام دین را سر لوحه کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: امام با عوض کردن نظام سرمایه داری زمینه شکوفایی مستمندان را در جامعه فراهم کرد.

سردار کوثری اظهار داشت: زمان ورود امام میلیون ها نفر از ایشان استقبال کردند که در تاریخ انقلاب ها حضور چنین جمعیتی بی سابقه است.

وی گفت: تیم مذاکره این روزها با ید دقت کند که به امریکایی ها نمی شود اعتماد کرد و این را تاریخ به ما ثابت کرده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام برای پیاده کردن عدالت امده بود و مسئولین باید این نکته را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: با تدابیر رهبری امروز چنان امنیتی در منطقه برقرار است که هرگونه تحرکی در منطقه غیر ممکن است و دشمن دایم رصد می شود.

سردار کوثری ادامه داد: داعش را بوجود اوردند تا حکومت خلیفه ای ایجاد کنند و کشور های سوریه و عراق را تجزیه کنند تا جای پای اسراییل در منطقه محکم تر شود.

فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله ادامه داد: رهبر و مردم از مسئولین انتظار دارند در مقابل ظلم بایستند و خدمت گزار مردم باشند.

وی گفت: باید به قشر مشکل دار جامعه رسیدگی شود و سرعت این کار افزایش یابد و به جهانیان نشان دهیم که انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از مستضعفین بوده است.

سردار کوثری اضافه کرد: باید بر علم روز مسلط شد تا هم دشمن شناسیمان حساس تر باشد هم مشکلات داخلی را رفع کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقتصاد را باید مقاومتی کرد گفت: در زمان تحریم بهترین استفاده و اقتصاد خود را مقاومتی کنیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.