سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

برگزاری نهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع)

نهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، جشنواره جوان سرباز حضرت علی اكبر (ع) با حضور سردار فرمانده انتظامی استان، رئیس عقیدتی سیاسی، ریاست حفا  ارشد استان و  مسئولان انتظامی و سربازان وظیفه برگزار شد.  

این جشنواره  با هدف تقویت جایگاه و روحیه كاركنان وظیفه و همچنین منزلت اجتماعی خدمت سربازی، در سالن کوثر ستاد فرماندهی اتنظامی استان  برگزار شد.  

سردار حسین رحیمی، در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر با عنوان عید بزرگ ملت ستمدیده و رنج کشیده از دست طاغوت و سرآغاز پیروزی حق بر باطل، گفت: ایام الله دهه فجر سرآغاز پیروزی حق بر باطل، پیروزی اتکال به خداوند و حرکت در مسیر حق تعالی و دین و قرآن که بر همه توانمندی های یک رژیم مستبد و سلطه گر غلبه کرد و انقلابی را رقم زد که معجزه قرن یا بعد از ظهور ائمه اطهار بهترین محمل برای رشد اسلام ناب بود.    

فرمانده انتظامی استان در ادامه این مراسم افزود: سربازان عزیز امروز در بخش اعظمی از خدماتی که در این کشور در حوزه نظم و امنیت به آحاد مردم تقدیم می شود مشارکت دارید و  بخش زیادی از امنیت پایداری که امروز در جای جای این سرزمین سربلند ایجا شده متعلق به تلاش ها و خدمات صادقانه شما جوانان است. 

وی در رابطه با نام گذاری این جشنواره به نام مبارک حضرت علی اکبر (ع) که متعلق به همه جوانان و آینده سازان این سرزمین است، افزود: حضرت علی اکبر(ع) جوان رشید و برومندی بود که در احادیث فراوان بسیار شبیه نبی مکرم اسلام  معرفی شده است، پیامبری که همه دنیا به برکت وجود ایشان ایجاد شد و امروز میلیاردها مسلمان پیرو این پیامبر اعظم هستند و شما سربازان عزیز باید به نام گذاری این جشنواره به نام علی اکبر که برای شما برگزار می شود افتخار کنید و ببالید. 

در پایان این مراسم به تعدادی از سربازان نمونه و ساعی و خانواده یک سرباز جانباز با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.