سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انقلاب اسلامی حیات جدیدی در مقاومت منطقه ایجاد کرد/علت انقلاب عزت و کرامت انسانی بود

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، حیات جدیدی در مقاومت منطقه ایجاد کرد و مردم فلسطین نخستین افرادی بودند که از این انقلاب بهره بردند.

مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تاکید بر فرهنگی و اعتقادی بودن انقلاب اسلامی ایران و نفی این ادعا که مردم برای درد نان به انقلاب پیوستند، اظهار داشت: هیچ کس برای درد نان جانش را به خطر نمی‌اندازد.
 
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی با سختی‌ها و مشکلاتی همچون شکنجه‌های وحشتناک و زندانی‌هایی در زمان شاه مواجه بود و کسی که این ادعا را دارد بهتر است از موزه عبرت که در آن زمان کمیته مشترک رژیم شاه بود، بازدید کند تا متوجه این موضوع شود که کسی برای لقمه‌ای نان کمتر یا بیشتر این خطرات را به جان نمیخرد.
 
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: بدون شک در رقم زدن این انقلاب عقیده و باور عمیق، ارزش‌ها و اصولی در بین است و هرچند که مردم در آن زمان از نظر معیشت در مضیقه بودند اما علت انقلابشان عزت و کرامت انسانی بود.
 
مجتبی شاکری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر تاثیر انقلاب اسلامی ایران در نابودی هژمونی آمریکا در منطقه، خاطر نشان کرد: نظام سلطه همواره سعی بر خفه کردن هر صدای آزادی خواهی در نطفه است و این کاری است که سال‌ها با مردم فلسطین انجام می‌دهد و با انقلاب اسلامی، حیات جدیدی در مقاومت منطقه ایجاد شد و مردم فلسطین نخستین افرادی بودند که از این انقلاب بهره بردند و موقعیت جدیدی برای آن‌ها ایجاد شد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.