سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسمومیت با منوکسیدکربن 20 قربانی گرفت

گاز سمی منوکسیدکربن از ابتدای امسال در استان اصفهان، جان 20 نفر را گرفت.

غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با اعلام این خبر اظهار داشت: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در دی ماه امسال 14 هزار و 998 ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی را انجام داد که از این تعداد 11 هزار و 139 مورد غیرتصادفی و 3 هزار و 859 مورد تصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع ماموریت‌های ترافیکی در این مدت، 2 هزار و 854 مورد در مناطق شهری و یک هزار و 5 مورد در جاده‌های استان بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در دی ماه امسال، 11 هزار و 173 بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و 2 هزار و 472 نفر به صورت سرپایی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در محل حادثه درمان شدند.

راستین خاطرنشان کرد: پایگاه فوریت‌های پزشکی مستقر در فرودگاه اصفهان نیز در دهمین ماه امسال به 246 ماموریت اعزام شد.

وی یادآور شد: در این مدت، 73 مورد مسمومیت با CO به اتاق فرمان 115 اصفهان گزارش شد که 70 نفر از آنها به وسیله اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان منتقل و یا به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین 3 نفر از این افراد جان خود را از دست دادند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تعداد موارد مسمومیت با منوکسیدکربن در استان اصفهان از ابتدای امسال تاکنون 276 مورد بود که در این حوادث 20 نفر جان خود را از دست دادند و سایر مصدومین به بیمارستان منتقل و یا به صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام /ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.