سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

استان کرمان،میزبان پویش کشوری «چله انقلاب»

دبير شبکه جوانان رضوی در کرمان از برگزاری سلسله نشست های پویش کشوری«چله انقلاب» در شهرستان های کرمان، زرند و کوهبنان استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسن محمدی پور، گفت: این برنامه ها در قالب سه برنامه جُنگ دانش­ آموزی، نشست تخصصی و نشست عمومی در روزهای سیزدهم و پانزدهم بهمن ماه جاری در سه شهرستان ذکر شده اجرا می شود.

وی افزود: برنامه جُنگ دانش ­آموزی با حضور300 نفر از نوجوانان و جوانان نخبه علمی و فرهنگی 14 تا 18 سال با رویکرد ایجاد حس و نگاه مثبت ارتباط با انقلاب اسلامی و نقش آفرین بودن در ساخت آینده آن، چهار شنبه 13 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار می شود.

محمدی پور گفت: نشست تخصصی با حضور 180 نفر از مدیران و فعالان تشکل های فرهنگی استان با رویکرد تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، انسجام، همبستگی و بنیه بصیرتی جبهه خودی انقلاب، جمعه 15 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کرمان برگزار می شود.

گفتنی است، پويش كشوری «چله ی انقلاب» به ارائه مجموعه ای از برنامه های فرهنگی ويژه بزرگداشت سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي خواهد پرداخت كه با هدف معرفي كامل اهداف و دستاوردهاي آن واقعه عظيم به گروه های سنی نوجوان و جوان در سراسر كشور و به صورت چرخشي در شهرهاي منتخب از تاريخ 30دي ماه تا سالروز پيروزي انقلاب اسلامي برگزار می شود.

همه ی اين فعاليت ها با محوريت شبكه جوانان رضوی، توان مجموعه ها و تشكل های انقلابی و حضور همه اقشار مردم است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.