سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر تحقق می یابد؛

بهره مندی بیش از5هزار خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم

همزمان با دهه فجر 5 هزار و200 خانوار روستایی آذربایجان غربی از نعمت آب شرب سالم برخوردار می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اعلام این خبر در جمع خبر نگاران افزود: این پروژه ها در 41 روستای استان با جمعیت 19 هزارو 827 نفر اجرا می شود که در مجموع برای اجرای آنها 150 هزار و 509 میلیون ریال هزینه شده است.

کاظم محمدی خاطر نشان کرد: از این تعداد پروژه 9 روستا با 626 خانوار و جمعیت 2 هزار و 291 نفر در ارومیه است که اعتبار هزینه شده در این زمینه 38 هزار و 695 میلیون ریال است.

وی افزود:همچنین پروژه‌های آبرسانی در 9 روستای میاندوآب افتتاح میشود وبا افتتاح آنها 1 هزار و 991 خانوار با 6 هزار و 691 نفر از آب سالم برخوردار می‌شوند که اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه‌ها 27 هزار و 864 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی روستاهای پلدشت محل دیگر افتتاح این پروژه‌ها ست که 968 خانوار با 3 هزار و 858 نفر جمعیت از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند و اعتبار تخصیص یافته برای آنها 30 هزار و 894 میلیون ریال است.

محمدی با بیان اینکه سایر پروژه‌ها در اشنویه، بوکان، تکاب، چایپاره، سردشت، سلماس و شهرستان شوط افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: برای گسترش دامنه خدمات به صورت حداکثری و با همه توان به شکل جدی اهتمام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی درادامه به افتتاح پروژه‌های آبرسانی در 66 روستا با 6 هزار و 969 خانوار و 27 هزار نفر جمعیت در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه 192 هزار و 869 میلیون ریال بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.